Nama Pelakon Drama Seadanya Aku

Azlee Khairi Zarul. Azlee Khairi Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang Drama Seadanya Aku termasuk memaparkan pelakon.

Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost

Menyatukan semula gandingan pelakon Zara Zya dan Azlee Khairi.

Nama pelakon drama seadanya aku. 14102019 Nantikanlah drama terbaru hasil adaptasi novel berjudul Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya di slot Akasia TV3 yang menyatukan semula gandingan pelakon Zara Zya dan Azlee Khairi. Muka sama dengan muka Azlee dengan Norish Karman. Anak bongsu dari 4 beradik Instagram.

Siri ini telah diterbitkan oleh Filmscape Sdn Bhd dan telah disiarkan di saluran NTV7 melalui slot GlamaDrama bermula 2 Oktober 2018 dan episod akhir telah ditayangkan pada 29 Oktober 2018. Elvina Mohamad Wina Ahmad. Sama macam drama 7 hari mencintaiku.

Drama arahan Feroz Kader terbitan Country Universal Sdn Bhd. Dah Google baru tahu dia anak NK no wonder lah muka sama cantik. Menyatukan semula gandingan pelakon Zara Zya dan Azlee Khairi.

22 Oktober 1985 Umur. Zara Zya Azlee Khairi Elvina Mohamad Dayana Roza Redza Rosli Fadlan Hazim Sharifah Husna Azri Iskandar Norish Karman Ainina Ahmad Jasmin Hamid Anne Abdullah SINOPSIS SEADANYA AKU Segalanya seakan hancur buat Aufiya Zara Zya apabila disaat hari perkahwinan bersama orang yang dicintai tunangnya TaufikRedza Rosli tidak. Drama ini disiarkan semula di TV3 pada 11 September 2019 hingga 24 Oktober.

Zara Zya Aufiya. IG Zara Zya. Drama ini menyatukan semula gandingan pelakon Zara Zya dan Azlee Khairi.

Terima Aku Seadanya ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2018 arahan Eoon Shuhaini sebanyak 20 episod. Zara Zya Tarikh lahir. Ainina Ahmad Salma.

14012020 Drama Seadanya Aku TV3 Nantikan drama adaptasi novel Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya di slot Akasia TV3. 15012020 Nantikan drama adaptasi novel Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya di slot Akasia TV3. 16012020 Seadanya Aku merupakan sebuah drama bersiri televisyen Malaysia arahan Feroz Kader lakonan utama Zara Zya Azlee Khairi Elvina Mohamad dan Redza Rosli.

Macam biasa bila lelaki kena jadi pak sanggup sebab orang yang kena kahwin tuh tak datang sebab apa pun tak pasti. Ditayangkan bermula 15 Januari 2020 setiap Isnin hingga Jumaat pukul 7 malam. Team Production 04 2.

Pelakon Model dan pelajar perubatan Akademik. Jasmin Hamid Jumah. Hope to see her more after this.

02102019 Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku Berikut dikongsikan Senarai dan Watak Pelakon Drama Seadanya Aku Slot Akasia TV3. 24012020 Pelakon Drama Seadanya Aku Drama ini di menyatukan gandingan pelakon Zara Zya dan Azlee Khairi. 21092019 Terkini beliau bakal muncul menerusi drama adaptasi novel Seadanya Aku yang akan bersiaran di slot Akasia TV3 bersama barisan pelakon seperti Azlee Khairi Zara Zya Elvina Mohamad dan Redza Rosli.

Pelajar perubatan di Perdana University-Royal College of Surgeons Ireland di Serdang DramaFilem. Seadanya Aku merupakan sebuah siri drama televisyen perdana Malaysia 2020 arahan Feroz Kader lakonan Azlee Khairi Zara Zya Redza Rosli dan Elvina Mohamad. Diadaptasi dari novel 2018 dengan tajuk sama siri ini memulakan tayangan perdana di Slot Akasia TV3 bermula 15 Januari 2020 hingga 21 Februari 2020 menggantikan Adellea Sofea.

21012020 Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku. Drama arahan Feroz Kader terbitan Country Universal Sdn Bhd. Drama ini adalah arahan Feroz Kader terbitan Country Universal Sdn Bhd dan bakal ditayangkan pada awal tahun 2020 nanti.

Turut membantu dalam drama ni Elvina Mohamad Dayana Roza Redza Rosli Fadlan Hazim Sharifah Husna Azri Iskandar Norish Karman Ainina Ahmad Jasmin Hamid dan. Fadlan Hazim Hadi. 29 tahun 2014 Adik Beradik.

Norish Karman Kartina. 01102019 Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku NANTIKAN drama akan datang yang juga merupakan adaptasi novel Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya bakal bersiaran di slot Akasia TV3. Ditayangkan bermula 15 Januari 2020 setiap Isnin hingga Jumaat pukul 7 malam.

Suri Katriana Aku Yang Kau Tinggalkan Kasih Tak Terungkap Raisha 2 dan Seribu Rindu. 03022020 Drama adaptasi novel Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya di slot Akasia TV3Di mula ditayangkan pada 15 Januari 2020 setiap Isnin hingga Jumaat pukul 7 malam. Drama arahan Feroz Kader terbitan Country Universal Sdn Bhd.

Zara Zya Azlee Khairi Elvina Mohamad Dayana Roza Redza Rosli Fadlan Hazim Sharifah Husna Azri Iskandar Ainina Ahmad. 02022020 Biodata Zara Zya Pelakon Drama Seadanya Aku TV3 Nama penuh. Sharifah Husna Eliza.

01102019 Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku Zara Zya. 22022020 Suka tengok pelakon baru dalam drama Seadanya Aku yang berlakon watak Halina Chici Bamba adik Zarul. Zainurul Razia Bte Mohd Zainuddin Nama komersial.

Biodata Pelakon Drama Seadanya Aku. Dayana Roza Zureen. Bakal menampilkan semula gandingan pelakon Zara.

Senarai biodata teraju utama dalam drama ini. Redza Rosli Taufik. Lakonan dia bersahaja dan nampak natural.

10122019 Saksikan drama bergenre seram thriller berjudul Sembil9n gabungan pelakon Malaysia dan Indonesia Pelakon Malaysia dibintangi oleh Beto Kusyairi Amerul Affendi Azhan Rani Sara Ali dan Luqman Hafidz manakala bintang Indonesia adalah Atiqah Ha.

Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost

Drama Seadanya Aku Tv3 Myinfotaip

Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku Oh Hiburan

Drama Seadanya Aku Tv3 Myinfotaip

Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost

Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost

Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost

Drama Seadanya Aku Tv3 Myinfotaip

Info Drama Seadanya Aku Slot Akasia Iluminasi