Nama Pelakon Bukan Aku Tak Cinta

Selamat tinggal semua bukan aku tak cinta Tiada lagi tersisabahkan mimpi kubawa. Biodata pelakon bukan kerana aku tak cinta Info Dan Sinopsis Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Adaptasi Novel Antara lain siri ini pernah diiktiraf di Anugerah Astro On the Go Fan Choice 2014 menerusi kategori Favorite Drama TV Show dan Favorite Fuy.

Al Fatihah Pelakon Popular Bukan Kerana Aku Tak Cinta Terlibat Kemalangan Penyampai Warna

Saat kita berpisah kau pegang erat tanganku sepertinya tak merelakan kepergianku tuk meninggalkanmu.

Nama pelakon bukan aku tak cinta. She debuted in 2007 and actively appeared in a few television dramas and popular in the drama Setia Hujung Nyawa as Ersalina Bukan Kerana Aku Tak Cinta as Hannah Mastura dan Lafazkan Kalimah Cintamu as Tengku Aqilah. Simak lirik lagu Bukan Aku Tak Cinta berikut ini. Bakal disiarkan menerusi slot Akasia TV3 bermula 5 Jun 2019 setiap Isnin hingga Jumaat pukul 7 malam.

Hafiz ft rossa - Salahkah OST Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Lagu Nella Kharisma ini didistribusikan oleh label Khatulistiwa Records. Nelydia dan Sharnaaz Ahmad akan berlakon dalam adaptasi novel bertajuk Bukan Aku tak Cinta.

07022014 Drama Bukan Aku Tak Cinta dibintangi Nelydia Senrose sebagai Mastura dan Sharnaaz Ahmad sebagai Jebat. 14102013 Drama Bukan Aku Tak Cinta novel Drama rating tertinggi di Mustika Hd. Lirik Bukan Aku Tak Cinta oleh Iklim.

Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Selamat tinggal semua bukan aku tak cinta Tiada lagi tersisabahkan mimpi kubawa Isak tangisan bayi dalam gendongan Tak goyahkan lamunan Kaum suri kapal jangkar diangkat Segeralah berlayar. Memang agak terpecah fokusnya dalam penggunaan user interface ini dikarenakan lagu-lagu yang ada itu diberi gambar poster kira-kira poster lagu tersebut dipasang poster lagu pencipta lagu Bukan Aku Tak Cinta atau memang poster dari album dimana lagu Bukan Aku Tak Cinta tersebut dahulu dikeluarkan oleh label yang menaungi para pemusik dan pencipta lagu itu.

Pada tahun 2019 Beliau berlakon dalam drama Devoted yang disiarkan di Viu dengan memegang watak sebagai Iskandar. Mulai 9 Disember 2013. Menang Favorite Fuyoo Actor Sharnaaz Ahmad.

Tercalon Gandingan Serasi Di Layar Sharnaaz Ahmad. Pada sesiapa yang malas baca novel tengok je Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta lakonan Sharnaaz Ahmad Jebat Nelydia Senrose Mastura Iqram Dinzly Aryan Datuk Jalaluddin Hassan Tok Ayah Lisdawati Hannah Chew Kin Wah Uncle Kwon. Lagu Bukan Aku Tak Cinta dinyanyikan oleh Nella Kharisma.

Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta kerana tujuan hijrahnya hanya untuk menuntut ilmu agama dan melupakan. Pada tahun 2014 nama Sharnaaz cukup sinonim dengan kejayaan drama bersiri 60 episod berjudul Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang mencipta fenomena tersendiri sebagai antara drama bersiri paling ramai penonton pada tahun itu. Pelakon TV Lelaki Popular Sharnaaz Ahmad.

200 peminat hadir saksikan episod akhir Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Nik Zaris Nelydia Binti Nik Sen born 30 July 1994 better known by her stage name Nelydia Senrose is a Malaysian actress. 15042013 Kalau dalam Suami Yang Kubenci kita dihidangkan dengan kisah Uwais Ukasyah Uwais dan Hannah Maryam Hannah Bukan Kerana Aku Tak Cinta BKATC pula membawa kita mengikuti perjalanan kisah cinta adik Hannah Mastura yang tergila-gilakan si Jebat.

30102018 Bukan Kerana Aku Tak Cinta Ep40 Jebat mengambil keputusan menghalau Eirin dari rumah pusaka yang diberikan oleh ayah angkat Jebat kepadanya. Jebat eorang lelaki yang katarsis berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan. Menang 2015 Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-28.

Drama MeleTOP Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Tidak dapat dinafikan watak Jebat dan Mas cukup digilai ramai apatah lagi jalan ceritanya bukan sahaja fokus pada percintaan atau saat indah tetapi rahsia hitam Jebat yang sedikit sebanyak hampir menggugat cinta Mas padanya. Adegan yang memperlihatkan pelakon Syafiq Kyle dan Janna Nick menghantar Baim Wong ke sebuah hospital digambarkan kononnya berada di Indonesia rupa-rupanya hanya dilakonkan di sebuah.

Tercalon Favorite Fuyoo Actress Nelydia Senrose. Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Drama bersiri 60 episode ini akan ditayangkan di Mustika HD.

Drama terbitan Layar Ceritera Sdn Bhd dibawah arahan Ejump Mohd. 04072019 BIARPUN drama Bukan Cinta Aku sudah melabuhkan tirainya pada malam Rabu namun salah satu babak dalam episod 19 menjadi bahan ketawa netizen di laman sosial. Nantikan drama bersiri Bukan Cinta Aku yang dibarisi oleh Janna Nick Syafiq Kyle Baim Wong dan Mimi Lana.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy. Bukan kerana Aku Tak CintaE13. 11032016 Kami pasti ramai lagi yang ingat dengan drama popular Bukan Kerana Aku Tak Cinta lakonan Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose.

Tercalon Anugerah MeleTOP Era. 28032014 Airen pula bila dah tembak Jebat diingatnya sudah mati lalu menjadi kurang siuman. Lagu Bukan Aku Tak Cinta merupakan lagu ciptaan dari Rosyid Somantri.

14062019 Drama Bukan Cinta Aku TV3 June 14 2019.

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Full Episode

Info Dan Sinopsis Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Adaptasi Novel Iluminasi

Info Dan Sinopsis Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Adaptasi Novel Iluminasi

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas

Info Dan Sinopsis Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Adaptasi Novel Iluminasi

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Sharnaaz Ahmad Nelydia Senrose Cottage 11 Drama Realiti Tv Hiburan Forum Cari Infonet

Info Dan Sinopsis Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Adaptasi Novel Iluminasi

Info Dan Sinopsis Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Adaptasi Novel Iluminasi

Peminat Mahu Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Bkatc Versi Raya Apa Pendapat Anda